Har inte tid

För tillfället så har jag inte tid med någon ting alls, förutom att virka alltså!
Jag virkar Afrikanska Blommor så att fingrarna börjar få förhårdnader. Vecka tre hann jag inte uppnå mitt mål, men det visste jag redan innan veckan började. Som tur var hade jag klarat veckomålet med råge de två föregående veckorna. Den här veckan har jag uppnått målet och lite till, så dagens virkande har bara bestått i mittbitar och gula och gröna kronblad. 


Jag har så att målet kan uppnås, men jag hoppas hinna några fler.
Eftersom jag har väldigt bestämda åsikter om vilka färger mina blommor ska ha och hur många av varje, så har jag gjort iordning ett excelark där jag håller reda på hur många jag gjort av varje färg.


Det kan vara ganska tröttsamt att inse hur många blommor jag har kvar att göra, men det är himla skönt när kolumnen med vad jag har kvar visar noll och jag kan fylla raden som är klar, med grönt.
216 blommor är färdiga, bara 984 kvar!

Kommentarer