Inläggen som aldrig blev skrivna

   Medan jag kör omkring, så tänker jag ofta på alla de inlägg som jag ska skriva. Och sedan så skriver jag dem inte.
   Att jag inte skriver alla dessa inlägg beror på framför allt två saker:

  1. När jag är hos mamma och pappa så lägger jag precis alla min lediga tid på att spinna.(Och Whoopi förstås)  För två veckor sedan så la jag all ledig tid på att sticka.
  2. När jag är hemma så går åtminstone 90% av min tid till att arbeta i trädgården, de övriga 10% lägger jag på städning och tvätt.
   Så, här sammanfattar jag några av alla de senaste veckornas icke skrivna inlägg.

Julljus, redan? (28/10)
   Kom körande på Sveavägen och de hade redan börjat sätta upp julljusen. Fick inget tillfälle att fotografera Sveavägen, men när jag svängde ut på Klarabergsgatan så hade de börjat där också och där fick jag rött ljus och hann få upp kameran.



Detaljer
   Som jag skrev i förra inlägget så har jag stickat klart min Haruni sjal. Nu har jag tagit bilder på detaljerna som gör den så vacker. 


   Runt kanten så är det stora härliga stora tulpaner. Det är den roligaste stickningen jag gjort på länge. Själva löven var inte lika roliga, men de är fina de också!


Nu blommar det!
   Nu blommar Amaryllisen ordentligt. Förra bilden var det 2 blommor som precis börjat att öppna sig, nu är alla fyra öppna!


   Vacker! Och jag är glad att den blommar nu och inte till Jul, den har liksom fel färger.

Och här är en del rubriker som poppat upp, men aldrig blivit något;

Gnäll

Ett jäkla väder

Den f-de solen




   

Kommentarer