Klor och Blommor

Så där ja! Då har jag fajtats med Whoopi. Hennes klor växer som ogräs och mycket beror på hennes ovilja att vilja klippa klorna. Jag fattar inte varför, för innan hon blev så här avig, hade jag aldrig klippt henne i pulpan och trots fajter, så var det nu länge sedan som jag gjorde det. Sist jag klippte klorna, gick det ganska bra, men idag, idag gav hon verkligen allt hon hade för att slippa. Men matte vinner, matte är envisast!


Förra, eller var det kanske för, förra året som jag åkte omkring i Märsta och på Arlanda och spanade in blomsterarrangemang. I år så har jag inte sett något som sticker ut i Märsta och inte heller något speciellt på Arlanda. Arlandas blomsterarrangemang ser ut som de gör varje år.
Väsby däremot, oj vad fina arrangemangen de har. Här är två modeller.



I morgon har jag rast i Väsby, då ska jag ta en promenad och försöka ta lite bättre bilder. Arrangemanget på den nedre bilden, vill jag försöka göra hemma nästa år. Jag har åkt omkring länge nu och tyckt att de är så snygga och då måste man väl efterapa?


Kommentarer