Tid över för trädgårdsarbete

Det är skönt att hinna hem hyfsat tidigt och det gjorde jag i dag.
Efter middagen så var jag tvungen att kolla in mina gurksådder och se! 3 av 8 har börjat titta fram!


När middag och gurkor var fixade, gick jag ut för att spela boll med Whoopi och vattna i växthuset. Plötsligt så fick jag ett infall och började bygga rampen som ska göra att jag lätt får in skottkärran in i växthuset. Förutsatt att jag har allt material hemma, så tror jag att den kan bli klar i morgon eftermiddag. Men, men, men.....nu tror jag inte att jag har allt material hemma. Det som saknas är något som heter 0-16 (tror jag) och så skulle jag behöva en padda, så att jag kan trycka till ordentligt. Men bra tror jag att det blir!



När jag var helt färdig, då var Whoopi knappt uppvärmd. Jag tror faktiskt att hon blev lite upprörd när jag talade om för henne att det var dags att gå in.

Kommentarer