Lätt panik, vad gör jag nu?

Nu har jag lätt panik. Vad ska jag göra på jobbet i morgon? Ja, att jag ska köra buss, det vet jag, det är liksom inte det som är problemet. Problemet är vad jag ska göra på alla korta stopp som jag har hela dagen.
Jag har gjort allt som går att göra på mina kuddfodral. Allt som återstår på dem, är bakstycket och det kommer jag nog att sy med maskin, så det görs hemma, det hemliga projektet som jag håller på med, det får absolut inte skitas ner, så det pysslar jag bara med hemma hos mamma och pappa. Jag har inte tillräckligt mycket garn för att sticka ett par raggisar, om jag haft det så skulle ju det ha varit en bra idé.
Jag får helt sonika ta med mig restgarnet ifrån kanterna på filten och kuddfodralen och virka något användbart, glasögonfodral, eller kanske en Iphoneväska? Något blir det, vad återstår att se!


Kommentarer