Snart klart

Det blev ingen ridning i tisdags, men vad gör väl det när jag fick hänga med hästarna i hagen. Jag passade på att samla skit, när Lisa inte hade tid och då hade jag ständigt sällskap av Gneisti. Jag tror han är lite avundsjuk på Atli och Framtid som har den stora äran att få ridas av mig!



Efter jobbet i dag, så satt jag mig i en skitluktande bil och åkte hem. Snabbt ville jag hem, för jag har en filt att virka klart. Som den ser ut nu, så är det bara lite kant och alla fästningar kvar och så klart, jag måste blocka den!


Kom på i dag på jobbet att jag har tillräckligt med garn för att sticka 8 rutor. Dessa 8 rutor ska jag använda till att göra kuddar av för jag har kommit på att det är en filt, ingen matta, som jag stickat och en filt kan behöva tillhörande kuddar, eller hur?!


Jag är helt övertygad om att jag har en del kollegor, som tycker jag är galen som bara stickar hela tiden, men det tycker inte jag. Jag tycker det är helt otroligt hur jag har kunnat hålla mig i från stickning och virkning ända tills jag blev 44 år.

Kommentarer

  1. Vilken fin filt, hoppas vi kan ses framöver - kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är klart att vi får tid att ses framöver. Vi ska bara bygga ett växthus först, sen kommer vi och våldgästar!

      Radera

Skicka en kommentar