Äntligen, äntligen...

Jag har alltid läst en himla massa böcker, men inte de senaste åren. Jag har påbörjat en hel del böcker. Samtliga som alla intygar är "Jättebra". Som Hundraåringen. Finns det någon mer än jag som inte kommit in i den, som inte har fastnat?
Jag måste nämligen fastna på en gång, för att kunna läsa klart en bok. I hundraåringen fastnade jag aldrig, men nu så har jag äntligen fastnat.
Boken som har gjort att mig intresserad efter bara 3-4 sidor heter "Little Bee" och är skriven av en Chris Cleave. Innan jag fick den av svärmor och Roffe i julklapp så hade jag aldrig hört talas om varken boken eller författaren, men den har alltså fångat mitt intresse.


Så där ja, nu har jag inte tid att skriva mer, jag ska läsa!

(Hmmmm... jag kom just på att jag kanske ska börja recensera böcker här på bloggen, finns det kanske någon som är intresserad av vad jag tycker om böcker jag läst?)

Kommentarer

  1. Hej!
    Recensera / tipsa gärna om böcker på din blogg.
    Känner inte heller till den här boken Little Bee men ska kolla upp den nu :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar