Drabbad

I förmiddags, på min tur in till stan, låg jag redan vid Rotebro, 6min efter tidtabellen. Vid Järva krog var jag åtta minuter sen. Sen, helt plötsligt när jag hade passerat Haga södra, så låg jag 5 minuter +. Hur gick det till? Jo, "proppen" Haga södra, var tomt på bilar! Gu' så skönt, tänk om det kunde vara så lite oftare. Tack Mr President!

Men allt var inte bra med besöket. Efter stan, så hade jag några turer i Väsby som skulle klaras av innan jag fick åka hem för rast. Bland annat så hade jag en tur ifrån Rotebro station till Bollstanäs skola.

När jag kom till E4:ans underfart, så var det avspärrat. Ca 30 minuter trodde polisen att det skulle vara avstängt. Drygt 50 minuter blev jag och mina passagerare stående.

Ja, nu kan jag i alla fall ärligt säga att jag har sett "The Best" live!

I en av dessa bilar, sitter Mr President

 

Kommentarer