Mr Spock

I morse prövade vi att lägga ett bandage på Mr Spocks skadade tass och vilken dans vi fick se! Jag försökte hinna få igång filmningen på kameran, men misslyckades och Mr Spock lyckades få av sig bandaget.

Den lilla tid som han hann ha bandaget på sig, så drog det ur ganska mycket var, så vi tänkte att vi skulle köra ett nytt bandag på kvällningen. När Mr Spock väl kom in för kvällen, så gjorde vi oss beredda, d v s vi såg till att kameran var med när vi satte ned Spocken på golvet.

Eftersom det är första gången som jag provar det här med film på bloggen, så är jag inte säker på hur man gör, så om ni inte hittar någon film, så får ni hålla till godo med en äcklig bild på tassen. Så om ni är magkräsade, titta inte på bilden under det som kan vara en film!

Ok, jag måste erkänna, jag är rudis när det gäller att skaffa konton mm. Jag försöker följa instruktioner, men lyckas inte. Ni får helt enkelt vänta på filmen tills jag har fått hjälp! Här kommer i alla fall två bilder på Mr Spock, den första är söt, den andra är den äckliga på tassen.

 

Hela klon saknas och han är svullen mellan trampdynorna. Vad den lilla rosa "piggen" är för något, vet jag inte!

 

Kommentarer