Man ska ha Husvagn - del 4

Vad ledsen man blir när man ska ladda ned bilderna till dagens inlägg och upptäcker att man har glömt sladden hemma och är ingenstans i närheten av hemma! Men, men, då jag inte skrivit på några dagar och har saker att berätta, ja då blir det utan bild. (Eller så hittar jag någon kul bild på nätet att låna!)

Vi har nu sovit in husvagnen! Tyvärr så tyckte Calle att det var roligare att spendera kvällen på kontoret istället för husvagnen, och visst hade vi kul på kontoret, men jag hade ju velat mysa i husvagnen. Nu gick vi inte ned till den för ens det var dags att hoppa i bingen!

Nu funderar jag vad jag ska göra för att Calle ska vilja vara i vagnen istället för på kontoret, kanske kan de här lyktorna för endast 39 kr/st få honom på myshumör?

(Börjar det inte kännas som om det vore dags för IKEA att betala mig för all reklam jag ger dem?)

Sova gick över förväntan, så bra att jag faktiskt inte tror att vi behöver köpa ny madrass, kanske bara en bäddmadrass som trollar bort skarvarna. Sen så ska man kanske inte ligga tryckt emot väggen, det gjorde Calle och han frös.

I kväll så sover Calle i husvagnen igen, den här gången så har han sällskap av en av hans arbetsledare, de är nämligen ute på galej ikväll! Undrar om Calle sover med dubbla täcken, eller om Emil - arbetsledaren, lånar mitt täcke? Jag hoppas i alla fall att han inte kommer att frysa.

 

 

Kommentarer