Mer Jobb

Oooo, så skönt det var att ha en co-driver med idag! Och så mycket jag lärde mig! Jag har aldrig, inte ens när det varit torrt väglag, backat så bra i Hova! Tack Ralf!

Jag fick alltså ha Ralf med mig på mina två första turer tur och retur Hova och turen tur och retur Långhundra. På första turen till Hova så tog Ralf över ratten när vi kom fram till Hova och visade hur man skulle göra. På andra varvet fick jag sköta backningen själv och som sagt, det gick bättre än någon tidigare gång (och inte att framdäcken gled en endaste millimeter) Alla möten gick också bra, men som Ralf påpekat (eller heter det "påtalat"?) Hovafolket är de bästa folket att köra undan när bussen kommer!

Långhundraturen gick också bra, fast där hade jag inte så många möten som till Hova. Nu hoppas jag att jag ska kunna börja känna för turer ut på landet vinter tid, så som min kära kollega Ewa gör!

 

Kommentarer

Skicka en kommentar