Finaste Adventsvädret i manna minne

Jag kan inte annat än att älska vintern, speciellt när vädret är så som det varit i dag! Önskar att jag haft tid att åka till någon Julmarknad, men det hanns inte med. Inte för att vi har arbetat med hallen, för det har vi inte, snarare för att dagen har ägnats åt spinning. Nu är det inte mycket kvar tills de första härvorna av garn hänger i klädkammaren!

Observera den fantastiska is/snö formationen på flaggstången. Ifrån ett annat håll, så ser man hur hårt det blåste när det snöade i fredags.

Advent firade vi hos Linnea, Mika och Morgan. De har startat en ny tradition. Adventsfika för att fira Linneas och Mikas födelsedagar. De fyller bägge år i slutet av November.

Eftersom vi inte lyckades fånga både Mika och Linnea på bild, så får ni hålla till godo med världens goaste lilla Morgan!

I morgon är det jobb igen. Guuud vad jag längtar efter en rejäl lottovinst, lagom stor för att jag bara ska behöva arbeta två dagar i veckan. Det finns ju så mycket som är roligare att göra än att arbeta!

 

Kommentarer

  1. Men Monica, det är ju det jag sagt hela tiden!
    "Jag fattar inte hur folk hinner med att arbeta?" och då brukar ni skratta åt mig...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte jag som skrattar åt dig, det är Calle! Jag önskar att jag inte behövde arbeta så mycket som jag gör!
      //Monzan

      Radera

Skicka en kommentar