Första gången

I kväll så har det varit första gången för mig två gånger.

Första gången som jag har hängt med tjejerna på busseriet ut och första gången på O'Learys i Märsta.
Jag vet inte hur många gånger jag tackat nej till att hänga med vänner i från arbetet ut, men det är många. När man är hemifrån mycket så vill man inget annat än att åka hem när man kan. Fast man inser att det skulle vara väldigt trevligt att umgås med andra än dem på ön, så åker man hem.

O'Learys i Märsta är inte gammalt, jag tror att det öppnade i somras, så att jag inte hunnit med det är inte så jättekonstigt.

Eftersomjag ska upp och arbeta tidigt i morgonbitti, så blev det ingen sen kväll på för mig. Redan klockan 19 var jag tvungen att avvika. Nästa gång är jag säker på att jag stannar längre. Det är ju riktigt trevligt att umgås med kollegor!

Jag gillar inte att blogga genom "Blogsy". Jag får inte till min layout som jag vill. Någon som vet någon annan "plattform", kallas det så?, som man kan använda på en IPad?

 

Kommentarer

  1. Gardiner och handväskor...?
    I lördags slog Gekås sitt gamla försäljningsrekord på dryga 29 mille. Nya dagskasse rekordet är på 31,1!!!
    Lite imponerande resa nere i Ullaredskogarna, strax intill Getås. Getås vet jag inget om och så lär det förbli. Men såg vägskylten i somras när Carina fick läsa kartan. Vid ett annat sådant tillfälle hamnade via smuggelvägar i Norge! Tjejer asså! Men som jag brukar säga: " med husbil kan man aldrig köra vilse"
    Vilken linje kör du imo. Jag kan åka med som matsäck...eller efter vad Calle berättat så skippar jag nog det. Love you!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar