Nytt liv

Calle och jag har börjat gå! I går så gick vi, inte tillsammans, men samtidigt och så möttes vi ungefär halvvägs.

I dag så gick vi varsin runda till. I dag så testade jag att gå över skärsberget, det blev lite kortare, fast det var jobbigare uppförsbackar och jag kan nog snurra till det så att det blir tillräckligt långt nästa gång jag tänker gå över skärsberget. Tillräckligt långt tycker jag är strax över 3 km. I dag så blev det strax under det.

 

 

Det är risk för att det inte blir någon runda i morgon, vi måste åka och köpa vintermat till Bina. Men på onsdag så blir det! (Om absolut inget oförutsett skulle hända)

Kommentarer

  1. Strålande :-) att ni har börjat gå!!!

    SvaraRadera
  2. VIsst har vi varit duktiga, men nu gäller det att hålla i och verkligen fortsätta gå! I morgon blir det defenetivt en promis!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar