Different shapes

I dag har jag skördat gurka......igen!

 

 

 

I dag blev det 6 stycken gurkor med en total vikt på 3 527 G! Vilken tur att jag har åkt till Märsta. Syrran, brorsan, mamsen och papsen har fått 2 stora var!

De flesta gurkorna är riktigt snygga, men så finns det de som ser ut som "hej kom och hjälp mig". Jag gillar det, det är fint när det inte är perfekt! Perfekt är för mesar. Alla mina fina gurkor, skulle jag kunna byta ut mot lite roligare formade gurkor, jag blir lite gladare av att äta dessa roliga gurkor!

 

 

Det är den andra gurkan som får den här timglas formen. Undra hur det kommer sig?

För att återgå till brorsan. Han kom också upp till mamma och pappa, men han kom mycket senare. Han hade varit och shoppad och gissa om jag blir avundsjuk när han plockar upp en 15" IBook. Jag vill ha! Inte för att jag inte är glad för min padda, men en IBook med en 15" skärm, vem vill inte ha det?

Kommentarer