När Myggen tar över

Vi har så himla mycket mygg här på ön! Så när vi inte kan spendera kvällarna utomhus, så måste vi ha något att pyssla med inomhus.

När Calle och jag träffades så hade han en darttavla hemma och jag hade fina pilar inhandlade i England, så det blev ganska naturligt att vi kastade mycket pil. Darttavlan följde med oss på en del flyttar, men så plötsligt var den borta. Dartspelandet har i omgångar saknats mycket, så i början av veckan beställde Calle ett nytt skåp, ny tavla och en massa tillbehör till pilarna. Så nu är vi i gång igen. Så kul, men jag räknar med att ha väldigt ont i armvecket några veckor framöver. Inte kul att känna det som om man tog sänkan var och varannan dag!

Vi köpte ett brunt skåp för att det skulle passa vår bruna vägg och det bruna skåpet! Mycket man hade för det, det bruna är mer rött än brunt i mina ögon!

 

Calle är mycket stolt över sin nya VM-tavla! Och vem är inte det? I helgen tänker vi spöa skiten ur Calles ena lillebror!

Jag ligger i hårdträning, men jag hinner ändå fota lite i emellanåt.

Kommentarer