Gravatar

Tänkte att det skulle vara piffigt med en "Gravatar", inte för att jag riktigt vet vad det är, men det verkar trevligt med en bild som "följer" mig.

Nu lyckas jag inte kommentera på  WordPress användarnas bloggar. Eftersom jag är en teknikhandikappad datoranvändare så fattar jag inte vad jag ska när jag får detta meddelande;


That email address is associated with an existing WordPress.com (or Gravatar.com) account. Please click the back button in your browser and then log in to use it.


Jag vet inte ens vad en "Browser" är!





Kommentarer

  1. Browser är din webbläsare, dvs. Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome för att nämna några av de vanligaste.
    Kan inte säga vad som är fel men googlade på gravatar och kanske detta kan hjälpa dig:

    Gravatar.com and WordPress.com share the same user database. It's possible that you registered a WordPress.com account (either for a blog or for an Akismet API key,) which automatically now gives you a Gravatar.com account. If you use your WordPress.com password to log in you should experience no problems using Gravatar. If you cannot remember that password you may use the forgotten password link on the login page to reset your password.
    Lycka till

    SvaraRadera

Skicka en kommentar