Anledningen

Anledningen till att jag inte skrev något inlägg i går, även fast jag har nästan hur mycket som helst att skriva om, heter UTEMÖBLER, SOL och VIN.
Calle kom hem och satte mig i arbete på en gång. Han hade bestämt att det var dags att bära fram utemöblerna, så så blev det. När utemöblerna är framplockade, måste de självklart invigas med en flaska vin, ost och lite korv.


Att dela på en flaska vin en fredags eftermiddag är väl helt ok, men kanske inte när man klivit upp klockan 3 på morgonen, arbetat ett långt arbetspass och inte vilat när man kommit hem. Detta gjorde att jag och Calle, sov i soffan innan klockan hunnit slagit 2000. Och inget inlägg blev således skrivet!

Under vinsittningen hade vi besök av Hacke Hackspett, det är sådant som gör känslan av vår riktigt stark.


Whoopi var i vanlig ordning med hela tiden, hon snaskade på levergodis som hon gjort mig uppmärksam på att jag faktiskt hade i min ficka.

Kommentarer

  1. Bättre anledning att inte blogga finns inte!
    Ha en fin helg i vårvädret.

    SvaraRadera
  2. Mysigt, jättefin bild på Whoopie!!

    SvaraRadera
  3. @Pruddelutt, ja, det har du ju faktiskt rätt i!
    @lLisa, tack, men det är calle som har fotat :-)

    SvaraRadera
  4. Den var fin i alla fall ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar