Mailet som försvann i syberrymden

Jag skickade vidare mitt mailinlägg, det som försvann någonstans på vägen till bloggen, till mig själv för att inlägget skulle få komma med, men det gick inget bra att kopiera. Så jag skriver av det helt enkelt.
Jag skrev inlägget 4:02 i morse.

           Endast Tomten är vaken
Nä, riktigt så illa är det inte. Faktiskt, två till bilar är det på färjan. Flera gånger då jag har åkt med fyra färjan så har jag varit helt själv. Nu låter det som om jag ofta åkte med den tidiga färjan, men det gör jag inte. Oftast så åker jag med 5-färjan, ibland så funkar det med 5:20 färjan och har jag riktigt tur så börjar jag inte för ens vid 11-tiden. Då åker jag med 8:40-färjan

           

Kommentarer

  1. Jag är imponerad! Åka färja klockan fyra på morgonen. Då sover jag och gör så ungefär en timme till....
    Strongt!

    SvaraRadera
  2. @ Susanne, Men att kliva upp vid 5 anses också som att kliva upp mitt i natten! Så du är inte så tokig du själv!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar