Halt sa Monzan

Mamsen, Whoopi och jag har varit ute på en lång promenad. Det blev hela 7,4km och tiden 1h30min. Kommer inte exakt ihåg vad vi snittade på km, men det var strax under 13 min. Inte illa med tanke på hur halt det var. Det blev aldrig riktigt jobbigt att gå, så som det var mest hela tiden i söndags. Men i bland så kände man sig som Bambi på hal is, det kan man inte sticka under stolen med.
Nu så har jag skickat ut pappa på sin promenad, han brukar gå i ett rasande tempo och ungefär en timme. Jag startade runkeeper och skickade med min Iphone med honom, så att vi får veta vad han går i för tempo.

Kommentarer

  1. Om du bodde granne med oss här i Portugal. Om våra hundar tyckte det var kul att vara tillsammans.Om du inte hade något emot att inte halka. Då skulle du och Anna ha en trevlig stund varje morgon då ni promenerade över kullarna!/ Jan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar