Färdigt för säng

Men tyvärr så kommer den inte för ens den 27/2. Vi får nöja oss med att sitta i rummet och läsa, för oj vad många böcker vi har som jag inte har läst ännu! Och oj, vad många böcker jag saknar. Dags att kolla upp med familj och vänner om de har några böcker som är mina. Och sen så vet jag att vi har en massa böcker i ett förråd som vi inte kommer in i just nu, utemöblerna står i vägen.



Calle och jag är jättenöjda med rummet. Lite smått är kvar. Som lucka för elskåpet, Spottar ovanför fönstret, sängbord, men de bygger vi inte före sängen har kommit. Spottar kommer Mika och Linnea i början av Mars för att hjälpa oss med.

Kommentarer

  1. Snyggt jobbat. Vilken skillnad det blev!

    SvaraRadera
  2. Tack! Vi är jättenöjda! Med lite svarta fotoramar och våra knallgula sänglampor kommer det att bli toppen!

    SvaraRadera
  3. Oj, så snyggt! Fantastiskt! Blir riktigt avis. Smart att använda väggen under ett snetak på det sättet!!

    Solsken
    //Linda

    SvaraRadera

Skicka en kommentar