Världens bästa Man

Är det jag som har! Jag lovar er, det är sant.
I går åkte vi hem med samma färja, det är det inte ofta det händer. Vi hade ganska mycket att göra på en gång, åka till Svärfar och Nettan för att låna deras bil, den har dragkrok och det har ingen av våra fungerande bilar. Direkt i från fikat hos SF och Nettan så bar det av till Tina och Jörgen, Linneas svärföräldrar. Utav dem så skulle vi låna släpkärra, därav bil med dragkrok ett måste! Bil och kärra ska vi använda alldeles snart, för snart så åker vi till Vallentuna för att hämta den första Bikupan!

Men när alla ärenden var avklarade, middagen uppäten och jag rätt så trött efter att ha börjat arbeta klockan 0415, så visade det sig varför jag garanterat har Världens bästa Man!
Han plockar fram fotbad för mig. Fyller på mitt vinglas och sätter sig på golvet och tar hand om mina fötter! Filar, masserar och smörjer! Om inte det är bäst, så vet jag inte vad som är det!


Inte konstigt att jag sov i soffan innan klockan åtta!

Kommentarer