Tillökning i familjen Zetterlund/Johansson

Linnea, Mika och Morgan har blivit med hund! En liten fransk Bulldog. Så bara därför och självklart för att få träffa Linnea och Morgan, så var jag tvungen att svika min "to do lista" och hälsa på.




Lilla Olle är överförtjust i Morgan, men Morgan var väl lite avundsjuk på Olle de första dagarna, men nu går det bra. Morgan och Whoopi funkar bra i hop, men Whoopi tyckte att Olle var måttligt kul när han skulle klättra på henne. Lite konstigt tycker jag att det är, med tanke på hur kattungarna har fått klättra obehindrat på henne.

Jag vet inte om jag har nämnt det förut, men Morgan är nog den gladaste lilla kille jag någonsin träffat. Visst grinar han i bland, men ytterst sällan och problem med att vara ifrån mamma eller pappa har han inte. Jag ser verkligen fram till den dag då Calle och jag ska vara barnvakt för första gången!

Kommentarer