Sovrumsbekymmer

I går var vi och köpte takfärg till sovrummet. Jag passade på att ta provkartor på färger åt det gul-oranga hållet.
Vårt sovrum är gult i dag och jag har bara tagit för givet att vi ska fortsätta på den inslagna vägen.
Men så säger Calle att vi ska förnya oss och det är ju alltid kul, men hur? Rött, många säger att det inte är tillräckligt lugnt för ett sovrum, men jag gillar idén. Elfenben, beige eller grått? Färger som sägs vara bra i sovrum och som jag gillar, men alla våra rum kan väl inte vara gråa? Och Elfenben och beige går inte med tanke på våra djur. Hua, vad skitigt det skulle bli snabbt!


Hur valde ni sovrumsfärg? Har ni någon idé om vad vi ska välja? Eller absolut inte välja? Kom gärna med era åsikter, de mottages gladeligen!

Kommentarer

  1. Jo vi har det så här:
    En svart tapetfond vid huvudändan och sedan är det vita väggar. Mörkröda gardiner till.
    Ja vitt för er skull kanske inte är så bra, men …
    Rött i sovrummet har jag sett och det är skitcoolt…

    Svårt det där….
    Lycka till…Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Lotta! Jag är helt klart inne på rött!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar