Ny favorit blogg

I dag så började jag arbeta tidigt, 0435, men så slutade jag redan 1139. När jag börjar tidigt, eller åker till arbetet tidigt så lyssnar jag alltid på "Vaken i P3/P4". Ett lagom trevligt, inte för högljutt program att lyssna på vid den okristliga tiden på morgonen.
I dag var det ett inslag om en ung tjej som flyttat över 100 mil, i från Göteborg till Grundtjärn, någon stans i närheten av Junsele och Sollefteå.

Om ni har tid och lust så tycker jag att ni ska gå in och läsa hennes blogg. Den är verkligen fin! Och här är en länk, till Jonna Jintons blogg. Jag kommer även lägga upp den som av mina favoritbloggar.

I morgon så är det tuttografi! (Kan inte fatta varför det heter mammografi) Fattar inte att det redan 18 månader sen jag gjorde det sist. Men vilken himla tur man har som bor i Sverige och blir kallad och att det är gratis!













Kommentarer

  1. ja, Jonnas blogg är verkligen mysig. Den läser jag också varje dag=)

    SvaraRadera
  2. Härlig blogg hon har tjejn. Och du, jag ska på tuttografi med på tisdag….

    SvaraRadera
  3. Visst är bloggen härlig! jag har läst igenom nästan hela. Jag blir så avundsjuk. Tycker att folk som gör sådana grejer är så härliga.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar