Det stora viktraset

Efter som det är måndag så är det träningsdag, men av det blev det intet! Dagen är inte bortkastad för det, för jag, Lisa och Lisas man har vägt in oss i dag. Totalt så ska vi gå ned 23 kg. Vi har bestämt att vi träffas ungefär en gång i månaden för invägning. Där emellan får vi peppa varandra digitalt! Jag tror att det här kommer att vara något som får en att satsa extra mycket på att ta tag i viktnedgången, för inget kan ju vara sämre än hur det är nu, eller?

När jag ändå var hemma hos Lisa, så passade jag på att inspektera hennes stickningar. Hon är superduktig! Kolla in hennes stickningar på hennes blogg "Islandshästar och Livet på landet" som jag länkat till, till höger! Någon dag då vi har gott om tid, ska Lisa få lära mig att sticka hälar, så att jag äntligen kan börja sticka sockor. Måste öka mitt spinningtempo, så att jag har garn att sticka av.

Kommentarer

Skicka en kommentar