Här slaskar Anders

+7°, solsken och ganska hårda vindbyar. I bland så kändes det som om bussen höll på med några avancerade danssteg. Det måste ha varit tungt att köra när det blåste som mest i helgen som var!

I vilket fall som helst så känns det som att det kan bli en vit Jul, nu när Anders slaskar!

Jag körde i Upplands- Väsby i morse. Jag har ju säkert nämnt ett par hundra gånger eller så, att jag inte gillar att köra i U-V. Men just Infra City när det är mörkt ute är riktigt mysigt! Synd att inte alla turer går där och att det inte alltid är mörkt just där!


Önskar att jag hade tid att stanna för att fota, men mina passagerare skulle nog lacka ur!

Slutade så tidigt i dag så det var ljust när jag kom hem.  Det är så skönt med lite sol, man känner att man blir piggare på en gång. D-vitamin is the shit!
Efter den, som det känns nu, väldigt mörka November så får solen det att spritta i kroppen och jag var ute i över en timme och kastade pinne med Whoopi, bar in ved, rensade i trädgårdslandet och samtidigt tyckte att det var skönt ute fast det blåste.

Kommentarer