Vi mötte Morgan

Mamma och jag tog en riktigt lång promenad med Whoopi i dag. Vi gick och småpratade om det mesta, bl a så pratade vi om Morgan och hans fantastiskt fina duffelsparkdräkt.
Jag skulle precis visa mamma en bild som Linnea lagt ut på FB, när jag kom på att jag inte kunde göra det eftersom mitt hittills varande abonnemang precis blivit nerlagt. När jag konstaterar högt för mamma att jag inte kan visa bilden så ser jag honom! Och han är förstås inte själv, han har mamma Linnea och Evelina med sig.

Det var första gången mamma träffade Morgan och de två klickade direkt. Om ni frågar min mamma så blev Morgan väldigt förtjust i mamma och ville komma upp till henne!

I vanlig ordning så log Morgan med hela ansiktet och visade upp sina två små riskorn till tänder.


Jag ska helt villigt erkänna att jag nästan är helt säker på att det aldrig funnits en charmigare bebis tidigare. Mika och Linnea har gjort ett förträffligt jobb.


Söt tunga har han också! Synd att jag var så klantig och tog kort med min gamla iphone, yes, jag sa gamla, hemma ligger min nya på laddning, för Nikonen hängde över axeln!

Kommentarer