Lena mular, breda bakar och lena läppar

Har slagit två flugor i en smäll idag! Eller, egentligen så var det nog minst 4 flugor, kanske fem.
Först så har jag hälsat på härliga Lisa, hrisse.blogspot.com, och när man hälsar på Lisa så får man både hundar och hästar på köpet.

Finns väl knappast något lenare än en hästmule 
4 vackra islänningar

Sen, som granne, har Lisa Lotta, kroppsfighter.blogspot.com, så då passade jag på att köpa två härliga cerat till mina torra läppar och spana in Lottas härliga trädgård.
Ja, det var ju 5 flugor och sen så fick jag en liten bonus-fluga; jag fick ju träffa Pelle Kock och det var länge sen sist!

Kommentarer

  1. Det var jätteskoj att ses idag Monica :) Du, breda bakar, trodde du snacka om mig ;) Hi hi..

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för i går!!
    Kul att du gilla mina cerat, nu är dom slut...jättekul.
    Så nu ska jag göra chokladcerat detta tack vare dig och den blir det anis och pepparmynta...
    Kram och ha en härlig dag...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar